مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-18سياسي

تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود


فرماندار بروجرد با اشاره به تشکیل کمیته ای در ستاد انتخابات شهرستان ،گفت: تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود.

- ایسنا/لرستان فرماندار بروجرد با اشاره به تشکیل کمیته ای در ستاد انتخابات شهرستان ،گفت: تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود.

مسلم مرادی امروز 27 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کسانی که در بحث انتخابات قانون شکنی کنند طبق قانون با آنان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا کمیته ای در ستاد انتخابات شهرستان بروجرد تخلفات را رصد و رسیدگی می کند، افزود: در مسئله انتخابات قانون، سرلوحه کار است و مجموعه دولت با دولت همراه باشد تا انتخابات سالم برگزار کنیم.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید برای یک انتخابات پرشور و سالم همکاری کنند و کسانی که قانون شکنی کنند طبق قانون مورد برخورد قرار می گیرند.

مرادی اضافه کرد: مردم از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، لذا افزایش رضایت آن ها برای ما مدیران باید در دستور کارمان قرار گیرد.

وی بیان کرد: همه افراد با هر جایگاهی که در امر برگزاری انتخابات دارند باید عمل به مر قانون و اصل بی طرفی مطلق را رعایت کنند و امانت داری برای رأی مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود

تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود