مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-21بين الملل

رسانه های صهیونیستی: حزب الله سرویس اطلاعات شمال را به عصر حجر بازگرداند


رسانه های صهیونیستی در واکنش به حمله حزب الله لبنان به سرویس های نظارتی و اطلاعاتی در جبهه شمالی، نتیجه این حملات را «بازگرداندن سرویس اطلاعات شمال به عصر حجر» توصیف کردند.

- رسانه های صهیونیستی در واکنش به حمله حزب الله لبنان به سرویس های نظارتی و اطلاعاتی در جبهه شمالی، نتیجه این حملات را بازگرداندن سرویس اطلاعات شمال به عصر حجر توصیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب الله لبنان تقریبا روزانه به حمله به ادوات نظامی اشغالگران ادامه می دهد و پیش از این نیز صحنه هایی را از هدف قرار دادن این ادوات منتشر کرده و جزییات عملیات و ماهیت دستگاه های مورد هدف را فاش کرده است.

به نقل از سایت خبری المیادین، صحنه هایی که رسانه های جنگی منتشر کرده اند، طبق ادعای خود رژیم صهیونیستی نشان می دهد مواضعی که این رژیم در خط مقدم مرزها ایجاد کرده مواضع دفاعی نیستند اما حزب الله اعلام کرد، این مواضع پایگاه های جاسوسی هستند و به فراتر از مرزهای لبنان می رسند و بدون استثنا به حریم خصوصی لبنانی ها در همه جا نفوذ می کنند.

پیشتر نیز تحلیلگر امور نظامی و استراتژیک شبکه خبری المیادین گفت که این ادوات شامل سیستم های نوری حرارتی می شوند که جایگزین عنصر انسانی در نظارت می شوند و نیاز به استقرار نگهبانان در مرزها برای نظارت را از بین می برند و در هشدار دادن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های صهیونیستی: حزب الله سرویس اطلاعات شمال را به عصر حجر بازگرداند

رسانه های صهیونیستی: حزب الله سرویس اطلاعات شمال را به عصر حجر بازگرداند