مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-08بين الملل

پوشیدن جلیقه ضدگلوله توسط بلینکن در بغداد شرم آور بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، داگلاس مکگرگور»، مشاور سابق پنتاگون در واکنش به سفر وزیرخارجه آمریکا به عراق و پوشیدن جلیقه ضدگلوله توسط بلینکن در فرودگاه بغداد گفت: - مشاور سابق پنتاگون پوشیدن جلیقه ضدگلوله توسط بلینکن در فرودگاه بغداد را شرم آور توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، داگلاس مکگرگور ، مشاور سابق پنتاگون در واکنش به سفر وزیرخارجه آمریکا به عراق و پوشیدن جلیقه ضدگلوله توسط بلینکن در فرودگاه بغداد گفت: مایه شرم است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عراق مجبور به پوشیدن جلیقه ضدگلوله شد.

روز گذشته وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با نخست وزیر عراق، بلافاصله به فرودگاه بغداد رفته و در حالی که جلیقه ضد گلوله به تن کرده بود، عراق را ترک کرد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز روز دوشنبه در گزارشی اعتراف کرد که سفر منطقه ای آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به اردن، عراق و ترکیه شکست خورده و به هیچیک از اهداف خود در خصوص غزه دست نیافته است، چراکه تل آویو سیاست نسل کشی غیرنظامیان را تا اکنون متوقف نکرده است.

واشنگتن تایمز نوشت: سفر بلینکن به خاورمیانه برای طرح پیشنهادی آتش بس انسانی در شرایطی صورت گرفت که منطقه یک هفته ملتهب و تنش آفرینی را پشت سر گذاشته بود و در عین حال، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشیدن جلیقه ضدگلوله توسط بلینکن در بغداد شرم آور بود

پوشیدن جلیقه ضدگلوله توسط بلینکن در بغداد شرم آور بود