مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-02اقتصادي

2 راهکار قانونی برای تبدیل به احسن املاک بلااستفاده دانشگاه ها


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه قانون به دانشگاه ها اجازه داده است که زمین و املاک بلااستفاده خود را تبدیل به احسن کنند، گفت: دانشگاه ها هم می توانند این املاک بلااستفاده را تهاتر کنند یا اینکه از طریق مولدسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران،  محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم کلنگ زنی مجتمع 500 واحدی خوابگاه متاهلین در دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران اعتبارات لازم برای این پروژه بزرگ را قبلاً از طریق مولدسازی اموال و دارایی ها پیش بینی و مهیا کرده است.

یک خیر نیک اندیش نیز تامین منابع مالی احداث 100 واحد این مجتمع خوابگاهی را برعهده گرفته است.

با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای احداث این مجتمع پیش بینی شده است، 500 واحد خوابگاه متاهلین دانشگاه تهران در کمتر از دو سال تکمیل می شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: قرار شده است که سه برج این مجتمع خوابگاهی، شبیه جنگل های عمودی ساخته شود یعنی در اطراف هر طبقه، فضایی برای فضای سبز پیش بینی شود تا وقتی افراد به این مجتمع نگاه می کنند، یک جنگل عمودی را ببینند.

از آنجا که دانشگاه تهران باید در همه زمینه ها از جمله شهرسازی الگو باشد، امیدواریم این سه بلوک خوابگاهی دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 راهکار قانونی برای تبدیل به احسن املاک بلااستفاده دانشگاه ها

2 راهکار قانونی برای تبدیل به احسن املاک بلااستفاده دانشگاه ها