مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-14اقتصادي

بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق آغاز به کار کرد


بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با مشارکت 474 شرکت داخلی و 110 شرکت خارجی و با حضور 262 مرکز منتخب علمی و شرکت دانش بنیان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کالاهای ارائه شده در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق کشور شامل تولید، انتقال، توزیع، تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف، انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل ژنراتور و موتورهای الکتریکی؛ باطری و یو پی اس؛ سیستم های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و تجهیزات اندازه گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست های فشار قوی متوسط و ضعیف، انرژی های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته می شود.

12 کشور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق، مشارکت دارند که این کشورها شامل ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن است.

همچنین همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق، جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با هدف به هم رسانی فناوران و جامعه دانشگاهی با صنعت و رفع چالش های صنعت برق و با مشارکت 262 شرکت کننده داخلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق آغاز به کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق آغاز به کار کرد