مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-17سياسي

آغاز به کار شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین شهر


شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین شهر با معرفی اعضای موسس در این شهرستان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین شهر برگزار شده و با معرفی اعضای موسس فعالیت این شورا در مشگین شهر آغاز شد.

مدل عملکرد دولت مردان باعث مشارکت حداکثری مردم می شود شهرام محمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر در مراسم معرفی اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: دشمنان به واسطه امپراتوری رسانه ای که در اختیار دارند در اشکال مختلف در تلاش تضعیف ایران اسلامی با تحریم و انتشار اخبار ناصحیح هستند و سعی دارند تا مردم را از انقلاب اسلامی و امامین انقلاب جدا ساخته و دست به تحرکات تجزیه طلبانه بزنند.

وی افزود: جنگ شناختی و ادراکی به طرف مقابل اجازه فکر کردن نمی دهد و نباید اجازه دهیم به واسطه ترفند دشمنان نسل های انقلابی ایران اسلامی، نسل بیمار و سیاست زده تبدیل شود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، احزاب وگروه ها با در نظر گرفتن مشارکت بالای مردم، سلامت و امنیت انتخاباتی کشور را به سطح مطلوب برسانند تا شاهد تحقق انتخاباتی سالم، پر شور و با مشارکت حداکثری به همراه رقابت سالم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین شهر

آغاز به کار شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین شهر