مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-07بين الملل

مردم در قلب اروپا و آمریکا به خباثت های رژیم صهیونیستی واقفند


فرمانده سپاه ناحیه ساری به خباثت های رژیم غاصب صهیونیستی در جنایت هایی غزه اشاره کرد و گفت: بطوریکه امروز می بینیم در قلب اروپا و آمریکا مردم در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تجمع می کنند و شعار سر می دهند.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه ساری به خباثت های رژیم غاصب صهیونیستی در جنایت هایی غزه اشاره کرد و گفت: بطوریکه امروز می بینیم در قلب اروپا و آمریکا مردم در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تجمع می کنند و شعار سر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی صبح امروز در جمع پایوران ناحیه سپاه ساری، با بیان اینکه پاسدار نباید محافظه کار باشد، اظهار کرد: یک پاسدارهمیشه باید حوادث و رخدادهای جهان را دنبال کند و در جریان سازی و جهاد تبیین از پیشگامان باشد.

وی افزود: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در دنیاست و هرگاه پرچم مبارزه با ظلم در هر کجای دنیا برافراشته می شود انگشت اتهام به سمت جمهوری اسلامی می رود و این موجب افتخار است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری تصریح کرد: خباثت های رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش با جنایت هایی که در غزه مرتکب شده نمایان است بطوریکه امروز می بینیم در قلب اروپا و آمریکا مردم در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تجمع می کنند وشعار سر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در قلب اروپا و آمریکا به خباثت های رژیم صهیونیستی واقفند

مردم در قلب اروپا و آمریکا به خباثت های رژیم صهیونیستی واقفند