مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-04سياسي

روز ملی استکبار، ماناترین برگ تاریخ مبارزاتی مردم ایران است


معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: روز 13 آبان که در تقویم سیاسی ایران به روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است، ماندگارترین رویداد تاریخی در بیان مبارزات استقلال طلبی مردم ایران می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، علی اکبر کی پور روز شنبه که برای شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، در بین مردم حضور یافته بود، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این بدان خاطر است که روز 13 آبان نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است.

وی با تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب 13 آبان را، علاوه بر آنکه روز دانش آموز دانست، روز دانشجو و به تعبیر دیگر روز استواری توام با پیروزی مردم ایران در مقابل توطئه های استکبار جهانی عنوان کرد.

کی پور گفت: از فردای پیروی انقلاب اسلامی، تکرار فریاد یکپارچه مردم ایران در سرتاسر کشور در این روز، علاوه بر آنکه مایه دلگرمی و نقطه قوت برای ثابت قدمی در راه مبارزه آمریکاست، همچنین به الگویی عملیاتی برای دیگر مبارزان با استکبار جهانی در کشورهای دیگر و به خصوص مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

امام جمعه تربت حیدریه نیز  اظهار کرد: بزرگترین پیام مردم ایران در این راهپیمایی شکوهمند آن است که اگر همه ملل جهان با هم متحد شده و نسبت به آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز ملی استکبار، ماناترین برگ تاریخ مبارزاتی مردم ایران است

روز ملی استکبار، ماناترین برگ تاریخ مبارزاتی مردم ایران است