مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-25سياسي

مصوبه مجلس برای انتقال 20 زندان به خارج از شهرها


نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور را مکلف کردند تا نسبت به تسریع در انتقال 20 زندان داخل محدوده شهرها با اولویت کلانشهرها به خارج از شهرها اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز(چهارشنبه،سوم آبان) مجلس شورای اسلامی، بند (الف) ماده 116 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور را مکلف شد تا نسبت به تسریع در انتقال 20 زندان داخل محدوده شهرها با اولویت کلانشهرها به خارج از شهرها اقدام کند.

بند( الف) ماده 116- سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مکلف است در راستای اجرای سیاست های کلی برنامه ششم، موضوع بهبود بخشیدن به وضعیت زندان ها و بازداشتگاه ها، اقدامات لازم برای تسریع در انتقال بیست زندان داخل محدوده شهرها با اولویت کلانشهرها به خارج از شهرها را از طرق زیر انجام دهد: 1.

رعایت آیین نامه مولدسازی دارایی های دولت نسبت به احکام این ماده از جمله فروش زندان ها الزامی است 2 .

در صورت تفاهم بین سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با خریدار یا خریداران و پس از عقد قرارداد رسمی، ساختمان زندان داخل شهر تا اتمام احداث و بهره برداری از زندان جدید به صورت اجاره در اختیار ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه مجلس برای انتقال 20 زندان به خارج از شهرها

مصوبه مجلس برای انتقال 20 زندان به خارج از شهرها