مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-19سياسي

افزایش 2 برابری کتابخانه های شهرستان زارچ در یکسال


به دنبال افتتاح کتابخانه آیت الله ابوترابی شهرستان زارچ به عنوان دومین کتابخانه جدید سال جاری در این شهرستان و افزایش کتابخانه‎های این شهرستان به چهار باب، - ایسنا/یزد به دنبال افتتاح کتابخانه آیت الله ابوترابی شهرستان زارچ به عنوان دومین کتابخانه جدید سال جاری در این شهرستان و افزایش کتابخانه‎های این شهرستان به چهار باب، عملاً رشد دو برابری تعداد کتابخانه های زارچ در سال جاری را شاهدیم.

همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتابخانه آیت الله ابوترابی شهرستان زارچ با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

حجت الاسلام سید محمود روحانی طباطبایی امام جمعه شهرستان زارچ در این مراسم که روز گذشته برگزار شد، امسال را سالی خاطره انگیز برای مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این سال تعداد دو باب کتابخانه شامل کتابخانه های دانش آموز شهید بابایی و آیت الله ابوترابی در این شهرستان افتتاح شد که اتقاق بسیار مبارکی بود.

وی با اشاره به این که کتاب بهترین انیس و همراه و یار انسان و زمینه ساز آگاهی و دانایی اوست، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در این سه دهه اخیر در جمع فرهیختگان به تبدیل شدن کتابخوانی به فرهنگ عمومی تاکیدات بسیار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری کتابخانه های شهرستان زارچ در یکسال

افزایش 2 برابری کتابخانه های شهرستان زارچ در یکسال