مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-24اقتصادي

نگهداری ابنیه جاده های قزوین سالانه 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: برای تعمیر و نگهداری ابنیه فنی جاده های استان قزوین سالانه 100 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

- ایسنا/قزوین رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: برای تعمیر و نگهداری ابنیه فنی جاده های استان قزوین سالانه 100 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

هاشم ابراهیم آبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 هزار و 183 دستگاه پل در راه های استان قزوین احداث شده است؛ اظهار کرد: کارشناسان اداره نگهداری ابنیه راه ها به منظور حصول اطمینان از ایمنی سازه ای، بازرسی های فنی مستمر از آن ها انجام می دهند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، وی بیان کرد: در این راستا تنقیه پل ها و آبروها یکی از اقدامات مهم و مستمر برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل ها و هدایت آب های سطحی به ویژه در برخی از فصول سال است.

این مسئول ادامه داد: راهداران استان قزوین هر ساله با انجام فعالیت های پیشگیرانه و حفاظتی از جمله لایروبی و تنقیه پل ها تلاش می کنند تا در زمان بارندگی و سیلاب از هر گونه انسداد مسیرهای ارتباطی جلوگیری کرده و زمینه تردد روان را برای کاربران جاده ای فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری ابنیه جاده های قزوین سالانه 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نگهداری ابنیه جاده های قزوین سالانه 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد