مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-02بين الملل

جانسون با سشوار می خواست کرونا را از بین ببرد


دستیار سابق بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس فاش کرد که او از دانشمندان ارشد کشورش پرسیده بود آیا می تواند ویروس کرونا را با استفاده از باد گرم سشوار از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دومینیک کامینگز ، دستیار ارشد سابق بوریس جانسون در شهادت های کتبی خطاب به یک کمیته تحقیقات درباره همه گیری کووید-19 نوشت، این نخست وزیر اسبق  انگلیس به طرزی مضحک از دانشمندان و پزشکان ارشد پرسیده بود آیا ویروسکرونا را می تواند با وارد کردن باد داغ سشوار به داخل بینی از بین ببرد.

کامینگز که در سال 2020 توسط جانسون برکنار شد، انتقاداتی شدید را از مدیریت همه گیری کووید-19 توسط بوریس جانسون و نظام حاکم بر انگلیس مطرح کرد.

او در شهادت های کتبی خود که 115 صفحه هستند نوشت، جانسون زمانی ویدیویی از فردی که باد یک سشوار ویژه را برای کشتن ویروس کووید وارد بینی خود می کرد برای تعدادی از مقام ها و مشاوران ارشد از طریق پیام رسان واتس اپ ارسال کرده بود.

کامینگز بیان داشت، جانسون پس از آن از پاتریک والانس ، مشاور علمی ارشد دولت انگلیس و کریس ویتی ، مشاور ارشد پزشکی این دولت پرسیده بود: در این مورد چه فکری می کنید.

کامینگز مشخص نکرد که این مشاوران ارشد چه پاسخی به جانسون دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون با سشوار می خواست کرونا را از بین ببرد

جانسون با سشوار می خواست کرونا را از بین ببرد