مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-20سياسي

کارگروه های دوازده گانه برای تحقق سند تحول رسانه ملی تشکیل شده است


رییس دانشکده دین و رسانه با بیان اینکه در دوره جدید رسانه ملی محورهای اساسی در سند تحول سازمان ناظر به مفاهیم راهبردی است، گفت: در این راستا کارگروه های دوازده گانه سند تحول شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کمال اکبری در نشست فیلم نامه نویسی دینی که در سالن همایش های شهید آوینی دانشکده دین و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز جهان مدرن به دنبال ارائه اطلاعات خود در گونه های مختلف به ویژه به صورت فشرده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه تلویزیون همچنان پرکاربرد و اثرگذار است، مطرح کرد: قصه گویی ها و روایت های داستانی دنباله دار و سریالی جذاب، همچنان طرفدار دارد.

رییس دانشکده دین و رسانه با بیان اینکه به همین منظور مخاطبین هفت قاره جهان در این مسیر درحال نگارش، تولید و پخش مجموعه های مختلف هستند، عنوان کرد: از این جهت ارزشمندی نگارش سریال های تلویزیونی غیر قابل انکار است چراکه به تقاضای جهانی پاسخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه اصول درام پردازی و قواعد فیلم نامه نویسی در تمام جهان یکسان است، خاطرنشان کرد: مبنای اولیه در تمام اصول و قواعد، عناصر درام ارسطویی است.

اکبری با بیان اینکه بزرگ ترین الگویی که در این راستا در اختیار ما قرار دارد، قرآن کریم است که می توانیم از آن بهره ببریم، تصریح کرد: بر این اساس می توانیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های دوازده گانه برای تحقق سند تحول رسانه ملی تشکیل شده است

کارگروه های دوازده گانه برای تحقق سند تحول رسانه ملی تشکیل شده است