مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-25سياسي

قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده است


​​​​​​رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل گفت: قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده و تربیت دینی فرزندان است.

- ​​​​​​رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل عنوان کرد قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده است ایسنا/اردبیل ​​​​​​رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل گفت: قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده و تربیت دینی فرزندان است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام محمدباقر غلامی در مراسم جشن ختم قرآن در خانه قرآن و عترت آل طه روستای انزاب اردبیل در سخنانی گفت: قرآن کتاب قانون زندگی ما انسانهاست و باید در همه حال پیرو و سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: جلسات و مراسم قرآنی فرصت مناسبی است که از وقت و زما خود بهتر بهره برده و در ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد جامعه بویژه مادران در راستای تربیت دینی فرزندان تلاش کنیم.

غلامی به نقش تعالیم قرآنی در تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: والدین، علاوه بر ترویج ارزش ها به صورت عملی، باید با تمسک به آیات الهی به صورت زبانی و گفتاری هم، به این کار مبادرت ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده است

قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده است