مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-13سياسي

رودپارک به فعالیت خود ادامه خواهد داد


شهردار مشهد با اشاره به حل مشکل پرونده چندین ساله مالکیت اراضی چهل بازه گفت: اراده مدیریت شهری بر این است که رودپارک با رعایت تمام نظامات قانونی ادامه پیدا کند تا انشاالله مردم منتفع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، قلندر شریف در هشتاد و سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار کرد: باید به نیازهای زیست محیطی شهر به صورت ویژه و با نگاهی به آینده توجه کنیم و اراده مدیریت شهری نیز بر این است که رودپارک با رعایت تمام نظامات قانونی ادامه پیدا کند تا انشاء الله مردم منتفع شوند.

وی افزود: صرف نظر از مسائل مربوط به مالکیت در این پرونده، این منطقه کاربری عمومی و زیست محیطی دارد در ضمن آنکه بستر حریم رود چهل بازه مطابق قانون حفظ خواهد شد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در این دیدار با تأکید بر اجرای قاطع آراء و احکام قضایی افزود: در مسیر تحقق عدالت و اجرای قانون هیچ تبعیضی بین افراد و سازمانها وجود ندارد و ما به دنبال حفظ توأمان حقوق عمومی و خصوصی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی  با تأکید بر لزوم پایبندی همگانی به قانون گفت: ما هر جا به قانون بی اعتنایی کردیم و از آن فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم اما هر جا پایبندی خود را به قانون نشان دادیم از انحراف پیشگیری کرده ایم، به عبارت دیگر انحراف از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودپارک به فعالیت خود ادامه خواهد داد

رودپارک به فعالیت خود ادامه خواهد داد