مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-20سياسي

مصوبه مجلس برای ارتقای کیفی خدمات ناوگان هوایی کشور


نمایندگان مجلس شرکت های هواپیمایی را مکلف کردند نحوه فعالیت و ارائه خدمات خود را مطابق دستورالعمل مصوب شورای عالی هوایی تنظیم و منطبق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 29 آبان ) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، با تصویب جزء (1) و (2) بند الحاقی بند (ث) ماده 57 اصلاحی لایحه مذکور، شرکت های هواپیمایی را مکلف کردند نحوه فعالیت و ارائه خدمات خود را مطابق دستورالعمل مصوب شورای عالی هوایی تنظیم و منطبق کنند.

عباس گودرزی در مخالفت با جزء (1) و (2) بند الحاقی بند (ث) ماده 57 گفت: وزارت راه مکلف است مطابق دستورالعمل مصوب شورای عالی هوایی مقرراتی را تنظیم کند، در صورتی که این جزء وظایف وزارتخانه محسوب می شود و نیازی به عنوان شده آن در این بند لایحه نبوده، امروز مسائلی همچون مسکن از اولویت های بررسی این وزارتخانه است، باید این موارد بررسی شود.

آقای رییسی در تعجب هستم چنین وزرایی را برای وزارتخانه ها انتخاب می کنید.

وی همچنین با محکومیت جنایات اسراییل و شلیک به بیمارستان غزه گفت: رژیم غاصب صهیونیست ابتدا حمله به بیمارستان غزه را نپذیرفت اما امروز با حملات متعدد به این بیمارستان نشان داد که با آمریکا همدست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه مجلس برای ارتقای کیفی خدمات ناوگان هوایی کشور

مصوبه مجلس برای ارتقای کیفی خدمات ناوگان هوایی کشور