مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-27سياسي

مدیران باید مانع دریافت جایزه پزشک بی حجاب آمل می شدند


امام جمعه آمل با اشاره به هنجارشکنی و کشف حجاب یک پزشک در آیین روز پزشک که موجب عصبانیت و دلخوری شده است گفت: مسؤولان و مدیران حاضر در آن همایش باید برابر قانون جمهوری اسلامی در همان مکان با خانم بی حجاب که برای دریافت جایزه به جایگاه آمد برخورد می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه بین نمازگزاران مصلای میربزرگ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا ترس از خداوند، زیادی نخواستن بنده و رضایت به حد و حدود خداوند است.

وی افزود: باید در زندگی فردی، اجتماعی و کاری خود بیش از آنچه که خداوند مقدر کرده طلب نکنیم.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه اقتدار پوشالی اسراییل و صهیونیست با قدرت نمایی و اقتدار مردم غزه لگدمال شد و مصونیت گنبد آهنین شکسته شد، تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم که دیگر ابرقدرتی آمریکا و استکبار جهانی تمام شده و با نمایش توانمندی مردم غزه و نیروهای حماس دیگر اسراییل مرده و تمام شده است.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروزه جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار، ابهت، قدرت، توانمندی های خیره کننده علمی و هسته است که به عنوان کشور ارزشمند و تعیین کننده محسوب می شود، یادآور شد: باید مسؤولان با تلاش شبانه روزی در نظام جمهوری اسلامی برای رضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید مانع دریافت جایزه پزشک بی حجاب آمل می شدند

مدیران باید مانع دریافت جایزه پزشک بی حجاب آمل می شدند