مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-01اجتماعي

هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای بارش باران و وزش باد در تهران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت متناوب سامانه های بارشی از مردم خواست که از توقف و اتراق در کنار رودخانه ها پرهیز کنند.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت متناوب سامانه های بارشی از مردم خواست که از توقف و اتراق در کنار رودخانه ها پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت متناوب سامانه های بارشی در استان تهران خبر داد و گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی از فردا پنجشنبه تا روز یکشنبه 14 آبان ماه در نیمه شمالی و غربی تهران بارش باران همراه با رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

همچنین در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بالادست و قله ها احتمال برف مورد انتظار است و کاهش نسبی دما و وزش باد شدید موقت نیز پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: برابر پیش بینی های انجام شده بر اثر بارش های پیش بینی شده لغزندگی جاده ها و معابر و وقوع مه و کاهش دید و امکان اختلال در تردد به ویژه در جاده های کوهستانی وجود دارد لذا به همه عزیزانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند توصیه می شود اولاً با تجهیزات کافی راهی شوند و ثانیاً حتماً از ایمنی و سلامت خودرو اطمینان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای بارش باران و وزش باد در تهران

هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای بارش باران و وزش باد در تهران