مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-14سياسي

سفیران تولید در مساجد و محلات روایتگری می کنند


جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: سفیران تولید و نمایندگان حوزه های کارگری و کارخانجات ضمن حضور در مساجد و محلات، روایتگری هایی از تولید خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپان استان قم، حمیدرضا تقی زاده جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در حاشیه دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات استان قم کرد: طی جلسه ای با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات قم، مسائل و مشکلات کارگران، احصاء نظام مسائل کارگران و مباحث توانمندسازی مدیران در حوزه کارگری و کارخانجات مورد بررسی قرار گرفت که ان شاء الله با پیگیری های لازم این مشکلات رفع و رجوع خواهد شد.

تقی زاده از فعال شدن گروه های جهادی در حوزه های کارخانجات خبر داد و بیان کرد: در حوزه های کارخانجات، گروه کارآمدان بمنظور عارضه یابی، رفع موانع تولید و همچنین گروه دستار در خصوص فرهنگ کار و تولید تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در ادامه این مسیر، سفیران تولید و نمایندگان حوزه های کارگری و کارخانجات ضمن حضور در مساجد و محلات، روایتگری هایی از تولید خواهند داشت.

جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور اذعان داشت: اردوی راهیان پیشرفت بنابر پیشرفتی که در حوزه های صنعتی و هوافضا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران تولید در مساجد و محلات روایتگری می کنند

سفیران تولید در مساجد و محلات روایتگری می کنند