مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-03سياسي

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ،از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در یوم الله 13ابان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و 36 هزار شهید دانش آموز و تبریک روز دانش آموز گفت: زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور ساعت 8 صبح روز ،یوم الله 13 آبان ماه در بیش از 3 هزار آموزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا در می آید.

وی افزود:هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس، آشنایی دانش آموزان به اهمیت و وقایع روز13 آبان، مفهوم استکبار و استکبارستیزی، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب اسلامی است.

موسوی گفت :ترویج و زنده نگه داشتن روحیه استکبارستیزی در بین نسل های جوان و نوجوان امروزی و انتقال آن به نسل های بعد یک ضرورت است.

 موسوی ، شعار امسال سیزدهم آبان را نظم نوین جهانی - نسل آرمانی عنوان کرد و گفت: ما مفتخریم نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با تفکر شهید فهمیده آشنا هستند و روحیه استکبارستیزی بین آنان همیشه زنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد