مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-18اقتصادي

افزایش 600 هزار تا یک میلیون تومانی اعتبار کالابرگ الکترونیک کودکان زیر 5 سال


معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح افزایش اعتبار کالابرگ الکترونیک برای امنیت غذایی کودکان خانوارهایی که از طریق وزارت بهداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  علیرضا عسگریان از افزایش 600 هزار تا یک میلیون تومانی اعتبار کالابرگ الکترونیک برای بالغ بر 120 هزار خانوار مشمول طرح، ویژه خرید از اقلام طرح ملّی کالابرگ الکترونیک خبر داد.

وی درباره جزییات طرح افزایش اعتبار کالابرگ الکترونیک برای امنیت غذایی کودکان گفت: یکی از طرح های راهبردی دولت بحث امنیت غذایی و کالابرگ است که از ابتدای امسال شروع شده است.

عسگریان با بیان اینکه خانوارهای مشمول این طرح را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شناسایی کرده است، گفت: 3 شاخص برای طرح افزایش اعتبار کالابرگ الکترونیک برای امنیت غذایی کودکان در نظر گرفته شده و پس از تعیین، بین دهک ها تقسیم بندی می شود و در نهایت یارانه جدید به خانوارها تعلق می گیرد.

وی با اشاره به جزییات این طرح، گفت: برای دهک اول تا پنجم، یک میلیون تومان به ازای هر نفر و در دهک ششم و هفتم، 600 هزار تومان به ازای هر نفر اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 600 هزار تا یک میلیون تومانی اعتبار کالابرگ الکترونیک کودکان زیر 5 سال

افزایش 600 هزار تا یک میلیون تومانی اعتبار کالابرگ الکترونیک کودکان زیر 5 سال