مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-21اقتصادي

برنامه ریزی برای اشتغال زایی 12هزار نفری در اردبیل


استاندار اردبیل از برنامه ریزی عملی برای ایجاد 12هزار شغل جدید در حوزه هایی اعم از کشاورزی، صمت، گردشگری و دانش بنیان تا پایان سال 1403 در راستای نهضت تکمیل زنجیره های پیشرفت استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: در راستای نهضت تکمیل زنجیره های پیشرفت استان اردبیل، ایجاد 12هزار اشتغال قطعی و پایدار در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صمت، گردشگری و دانش بنیان استان اردبیل تا پایان سال 1403 برنامه ریزی شده است.

وی افزود: جزییات برنامه ایجاد 12هزار اشتغال قطعی و پایدار در بخش های مختلف استان اردبیل مشخص بوده و یک برنامه کاملاً میدانی و عملی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی از برنامه ها در استان اردبیل توسعه و ارتقای بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط و کمک به افزایش ظرفیت بنگاه های اقتصادی بزرگ است که باید اقدامات لازم در دستور کار باشد.

عاملی بیان کرد: اشتغال زایی در هر بخش، در همه سطوح جامعه به شکل مستقیم و غیرمستقیم تأثیرگذاری قابل توجهی دارد که یکی از این تأثیرات، افزایش سرانه درآمد استان اردبیل خواهد بود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اشتغال زایی 12هزار نفری در اردبیل

برنامه ریزی برای اشتغال زایی 12هزار نفری در اردبیل