مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-23سياسي

روستای گزه بستک به عنوان «روستای سالم» انتخاب شد


روستای گزه بستک با همت شورای اسلامی، دهیاری، معتمدین و مشارکت مردم و خیرین قابلیت رسیدن به اهداف روستای سالم را پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمدان فیروزی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه روستای سالم با هدف ایجاد محیط زیست تمیز و امن برای روستاییان، تقویت جلب همکاری های بین بخشی و مشارکت های مردمی، تأمین نیازهای اساسی روستاییان از جمله مسکن، بهداشت، آب آشامیدنی سالم، دسترسی مناسب به خدمات بهداشت عمومی، تحقق استراتژی سلامت برای همه و الگوپذیری مناسب برای دیگر طرح های مشارکتی و ارتقاء سلامت روستایی هم اکنون در روستای گزه در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون گام های خوبی در زمینه بهسازی و لایروبی آب انبارها، تنظیف روستا و جمع آوری به موقع پسماند، بهداشت مدارس، عدم فروش دخانیات در مراکز عرضه مواد غذایی و بالابردن امکانات و تسهیلات بهداشتی برداشته شده است.

 فیروزی گفت: در اجرای طرح روستای سالم همه حوزه هایی که مرتبط با سلامت هستند از جمله فرمانداری، بخشداری، دامپزشکی، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی، دهیاری و .

در آن دخیل هستند، اما بیشترین و مؤثرترین نقش را خود مردم ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای گزه بستک به عنوان «روستای سالم» انتخاب شد

روستای گزه بستک به عنوان «روستای سالم» انتخاب شد