مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-04حوادث

از کشف موتورسیکلت قاچاق 5 میلیارد ریالی در گراش تا دستگیری کلاهبردار در آباده


در اخبار کوتاه پلیس فارس اخباری همچون کشف موتورسیکلت قاچاق 5 میلیارد ریالی در شهرستان گراش و همچنین کشف کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی در آباده آمده است.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاه پلیس فارس اخباری همچون کشف موتورسیکلت قاچاق 5 میلیارد ریالی در شهرستان گراش و همچنین کشف کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی در آباده آمده است.

فرمانده انتظامی گراش امروز، 13 آبان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را بررسی کردند.

کرامت کریمی با بیان اینکه در بررسی های تخصصی مشخص شد که موتورسیکلت مورد نظر فاقد مدارک قانونی و قاچاق است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، فرمانده انتظامی شهرستان گراش اظهار کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری فردی که با وعده خرید اجناس به قیمت مناسب 60 میلیارد ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف موتورسیکلت قاچاق 5 میلیارد ریالی در گراش تا دستگیری کلاهبردار در آباده

از کشف موتورسیکلت قاچاق 5 میلیارد ریالی در گراش تا دستگیری کلاهبردار در آباده