مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 01:152023-11-05بين الملل

دستورالعمل هانیبال؛ اسیر خوب اسیر مُرده است!


ارتش اسراییل برای نجات سربازان خود، پروتکلی دارد که به «دستورالعمل هانیبال» معروف است که بر اساس آن، آنچه در میدان جنگ برای فرماندهان ارتش موضوعیت دارد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز  نوشت: 30 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی می گذرد و رژیم غاصب صهیونیستی، ناتوان از مقابله با گروه های مقاومت فلسطینی، همچنان به بمباران های کور و کشتار مردم عادی ادامه می دهد.

  آمار بی سابقه  شهدای زن و کودک در غزه شاهدی روشن بر خباثت رژیمی است که رسماً و علناً از تمام قوانین بین المللی و مرزهای اخلاقی عبور کرده و هیچ ابایی از توحش و جنایت علیه مردم بی گناه ندارد.

ابعاد این خباثت البته لحظه به لحظه گسترده تر شده و هر روز چشمه های جدیدی از آن رونمایی می شود، چنانچه امروز وقتی در مصاحبه ای از عمیخای الیاهو وزیر میراث فرهنگی اسراییل پرسیده شد که آیا ما باید بمب اتمی را روی تمام غزه بیاندازیم؟ او پاسخ داد که این یکی از احتمالات است!   او سپس در پاسخ به این سؤال که؛ در این صورت تکلیف اسرای اسراییلی که نزد نیروهای مقاومت در غزه هستند چه خواهد شد، گفت: من دعا می کنم و برای بازگشت آنها امیدوارم، اما در جنگ تاوان هایی نیز وجود دارد! شبکه 11 اسراییل اعلام کرده؛ پس از این اظهارات جنجالیِ وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی، نتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل هانیبال؛ اسیر خوب اسیر مُرده است!

دستورالعمل هانیبال؛ اسیر خوب اسیر مُرده است!