مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-10سياسي

امام جمعه گرگان: دولت ها جرأت بیان جنایات رژیم صهیونیستی را ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در نماز جمعه امروز گرگان اظهارکرد: ارتش رژیم صهیونسیتی در بیش از یک ماه گذشته دست به اقداماتی زده که نقض کننده حقوق بشر و رفتارها و کرامات انسانی بوده است.

امام جمعه موقت گرگان افزود: تاریخ به یاد ندارد که جنگی تاکنون به این شکل رخ داده باشد و یکی از طرفین درگیری ،ا اقدام به نسل کشی به صورت صریح، شفاف و واضح کند.

وی گفت: رژیم صهیونسیتی علاوه بر محاصره غزه که با قتل و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع و بی گناه همراه است، دست به بستن مسیرهای ورودی کمک های بشردوستانه زده که این اقدام هم از فجیع ترین اقدامات جنگی است.

برقرار بیان کرد: آنچه در حدود یک ماه اخیر از جنگ در غزه گذشته، نشان دهنده نقص دستورات دینی و اجراکننده اعتقادات و باورهای غلط خود مبنی بر کشتار همگان است.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: تعجب مسلمانان جهان در این است که دولت های جهانی این جنایات را می بینند اما جرات حرف زدن ندارند و از ترس آمریکا، خود را به خواب زده اند.

وی با اشاره به این که خیلی از دولت های جهان به ویژه کشورهای اسلامی تلاش در برقراری صلح دارند عنوان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونسیتی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست و دلیل این عدم پذیرش صلح و آتش بس این است که یهودیان معتقد هستند در جنگ باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: دولت ها جرأت بیان جنایات رژیم صهیونیستی را ندارند

امام جمعه گرگان: دولت ها جرأت بیان جنایات رژیم صهیونیستی را ندارند