مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-16سياسي

«جهاد تبیین» بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه کار بایستی به دست جوانان سپرده شود، گفت: جوانان امروز بایستی از نزدیک با دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز با حضور در مجموعه پالایشگاه شازند از اقدامات مدیران و مسوولین این مجموعه در برپایی موکب سردار شهید ناصر بختیاری و نمایشگاه هفته دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در هفته دفاع مقدس توسط مجموعه پالایشگاه، نیروگاه و پتروشیمی شازند بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین ، بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به جنگ شناختی دشمن و تحت تاثیر قراردادن افکار نسل جوان انقلاب ادامه داد: جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار مهم و اثرگذار داشتند و امروز هم جوانان به عنوان سرمایه اجتماعی نقش مؤثری در پیشرفت جامعه بر عهده دارند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه کار بایستی به دست جوانان سپرده شود، گفت: جوانان امروز بایستی از نزدیک با دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شوند، لازمه آن هم حضور در مجموعه ها، مراکز، واحدهای تولیدی و علمی است که به برکت این انقلاب و به دست جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است.

«جهاد تبیین» بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است.