مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-11سياسي

مسئولان رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بعنوان جنایتکاران جنگی معرفی و محاکمه شوند


جلسه فوق العاده هیات دولت ظهر امروز (شنبه) به منظور بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1403 به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- جلسه فوق العاده هیات دولت ظهر امروز (شنبه) به منظور بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1403 به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به فاجعه انسانی در غزه و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی با مدیریت میدانی نظامیان آمریکا، سکوت مجامع جهانی را موجب شرمساری وجدان بشری خواند و گفت: شهادت بیش از 11 هزار نفر از مردم بی دفاع که عمده آنان کودکان و زنان هستند و حملات هدفمند به بیمارستانها و مراکز درمانی، مدارس، مساجد و نقاط امن مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است که می طلبد مسئولان رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکا به عنوان جنایتکاران جنگی معرفی و محاکمه شوند.

معاون اول رییس جمهور همچنین مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو را راهبرد دولت مردمی خواند و از همه اعضای دولت خواست زمینه های لازم را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

مخبر با بیان اینکه روح حاکم بر لایحه بودجه سال 1403 تلاش برای تراز کردن منابع و مصارف و نیز اشتغالزایی، مهار تورم و کمک به رشد تولید است، اظهار داشت: همه اجزاء بودجه باید در چارچوب جهت گیری های کلی و روح حاکم بر اهداف دولت تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بعنوان جنایتکاران جنگی معرفی و محاکمه شوند

مسئولان رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بعنوان جنایتکاران جنگی معرفی و محاکمه شوند