مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-19سياسي

رد اتهام تهدید نمایندگان از سوی دولت


دولت با رد اتهام دخالت در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، ارسال پیام به نمایندگان منتقد دولت از سوی برخی واسطه ها را تکذیب کرد.

- دولت با رد اتهام دخالت در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، ارسال پیام به نمایندگان منتقد دولت از سوی برخی واسطه ها را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت 24 هزار و 982 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی، 14 درصد این داوطلبان با عدم تأیید و 14 درصد هم عدم احراز صلاحیت مواجه شدند.

این آمار را پیش از این به ایسنا گفته بود که دولت در انتخابات لیست نداشته و به صورت مصداقی از فرد یا جریانی حمایت نخواهد کرد و فقط شاخص ها و معیارهای مدنظر خود را اعلام خواهد کرد و دولت با هر فرد و جریانی که رای مردم را کسب کند، همکاری خواهد کرد.

با این حال انتقادات برخی نمیاندگان از دولت و وزارت کشور ادامه یافت.

سمیه محمودی نماینده مردم شهررضا و دهاقان در مجلس یازدهم که توسط هیأت اجرایی ردصلاحیت شده است، دلیل ردصلاحیت خود را طرح سوال از وزیر کشور مطرح کرده و گفته از او خواسته اند تا سوالش را پس بگیرد.

او درباره مرجعی که از او چنین درخواستی داشته است، گفته که من نمی گویم دولت چون از طریق واسطه به من گفتند که اگر می خواهی تایید صلاحیت شوی، سوال وزیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد اتهام تهدید نمایندگان از سوی دولت

رد اتهام تهدید نمایندگان از سوی دولت