مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-04پزشكي

23 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری به 44 پزشک خانواده منتسب شدند


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده، گفت: 23 هزار نفر از جمعیت استان به 47 پزشک خانواده منتسب شدند و این طرح در شهرهای بالای 20 هزار نفر اجرا می شود.

- علیرضا اصغرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح پزشک خانواده شهری در استان چهارمحال و بختیاری برای بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت در حال اجراست.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده مربوط به شهرهای بالای 20 هزار نفر است، ادامه داد: در حال حاضر 23 هزار نفر از جمعیت استان به 47 پزشک خانواده منتسب شده است.

وی افزود: این طرح با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات پزشک خانواده و بیماریابی دیابت، پرفشاری خون و استفاده از شرایط نظام ارجاع الکترونیک انجام می شود.

اصغرزاده در پایان با اشاره به اینکه بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی می توانند با شماره گیری کد دستوری #1666* از نام پزشک خانواده خود اطلاع پیدا کنند، خاطرنشان کرد: افراد از این پس برای دریافت خدمات درمانی به صورت بیمه ای لازم است به پزشک خانواده خود مراجعه کرده و پزشک خانواده در صورت نیاز بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع دهد.

پایان پیام/ 68040


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری به 44 پزشک خانواده منتسب شدند

23 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری به 44 پزشک خانواده منتسب شدند