مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-08سياسي

احیای موقوفات تأمین اقتدار اقتصادی کشور را در پی دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: توسعه شعائر دین در گرو آن است که نیات خیر و انگیزه های الهی به شکوفایی برسند و خوشبختانه روزبه روز هم در حال احیای موقوفات کشور هستیم که تأمین اقتدار اقتصادی انقلاب و کشور را در تقابل با تحریم های ظالمانه و ابزارهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در همایش سراسری مدیران سازمان های ثبت اسناد و املاک، اظهار کرد: امروز همه دنیای استکبار متمرکز و منسجم شده تا جریان استکبارستیزی را در عالم براندازی کند و آن چیزی را هم که هدف قرار داده اند، براندازی ایده اصلی حاکمیت جهانی اسلام از طریق فتنه نرم یا جنگ سخت است و در این راه از هیچ جنایتی هم فروگذاری ندارند.

وی افزود: در این شرایط، چیزی که ما را در مقابل دشمن پیروز می کند، دستیابی به بازدارندگی مقتدرانه ای است که حتی فکر جنایت و تجاوز را از ذهن دشمن معاند و شیطان صفت اسلام دور می کند.

اقتدار اقتصادی، عامل بازدارندگی کشور عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حفظ و صیانت از موقوفات به معنای نگهداری کامل و پاسداری دقیق و مدبرانه از ثروتی است که برای حال و آینده این مردم ذخیره شده است، خاطرنشان کرد: حفظ موقوفات برای جامعه اسلامی یک ضرورت است زیرا توسعه شعائر دین در گرو آن است که نیات خیر و انگیزه های الهی به شکوفایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای موقوفات تأمین اقتدار اقتصادی کشور را در پی دارد

احیای موقوفات تأمین اقتدار اقتصادی کشور را در پی دارد