مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-30سياسي

نگاه امیدوار بخش خصوصی به قوه قضاییه


رییس قوه قضایه سخنان امیدوار کننده دیگری هم درباره میدان ندادن به نگاه امنیتی به بخش خصوصی گفته است: اژه ای تصریح کرده: «ما مانع ایجاد نکنیم.

- رییس قوه قضایه سخنان امیدوار کننده دیگری هم درباره میدان ندادن به نگاه امنیتی به بخش خصوصی گفته است: اژه ای تصریح کرده: ما مانع ایجاد نکنیم.

دستگاه قوه قضاییه (از خودم شروع می کنم) دستگاه نظارتی، دستگاه امنیتی، مانع ایجاد نکنیم.

عصرخبر - فضای کسب و کار در ایران افت و خیزهای فراوانی دارد و نقل مشهوری هست که می گوید در ایران نباید زیاد بزرگ شد، البته منظورشان از بزرگ شدن قد و اندازه اضافه کردن نیست، می گویند نباید به چشم بیایید، چون چشم می خورید و این چشم زخم ها از آن چشم زخم هایی که با اسفند و سنگ چشم نظر و نذر امام زاده صالح بر طرف می شود، نیست.

ماجرای انتشار امیر کبیر، آیینه عبرت بخش خصوصی این مساله که اگر به چشم بیایید در درسر می افتید را عبدالرحیم جعفری مدیر انتشارات مصادره شده امیر کبیر به خوبی می فهمد.

    داستان زندگی آقای جعفری و انتشارات امیر کبیر، داستانی است که نمی توان با خواندن آن گریه نکرد، پسر فقیری که پدرش او را رها کرده و در کودکی با کارگری و زحمت زندگی را پشت سر گذاشته است، بعد از سال ها در به دری و کارگری و جنم نشان دادن داماد خانواده علمی می شود که صاحب یک چاپخانه بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه امیدوار بخش خصوصی به قوه قضاییه

نگاه امیدوار بخش خصوصی به قوه قضاییه