مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-18دانش

محمدی: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است و ما باید این موهبت و فرصت را در کشور عزیز ایران اسلامی غنیمت بشماریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، جواد محمدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدید دانشکده های اقتصاد و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی واحد تهران مرکزی، اظهار داشت: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است و ما باید این موهبت و فرصت را در کشور عزیز ایران اسلامی غنیمت بشماریم.

وی خطاب به نو دانشجویان گفت:  از منظر اسلام مطابق با احادیث و آموزهای دینی جایگاه شما عزیزانی که بدنبال کسب علم هستید بسیار والاست.

محمدی با اشاره به اینکه دنیا برای علم آموزان ارزش قائل است، خاطرنشان کرد: شان، منزلت و هویت فردی که به عنوان یک فرد فرهیخته وارد دانشگاه می شود با افراد معمولی متفاوت است و انتظارات جامعه نیز به مراتب از شما علم آموزان بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه ایران اسلامی دانشجو باید شان و منزلتش بالا باشد، گفت: این جایگاه والا را شما عزیزان به عنوان یک دانشجو، با ارزش گذاشتن به شان و جایگاه تان و همچنین رعایت قوانینی که در دانشگاه برای یک دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است

محمدی: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است