مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-17اقتصادي

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار به فرهنگیان بوشهر


رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، رضا درویشی رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در حالی که در سال آخر دولت گذشته برای سال 1400، 900 میلیون تومان اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر دیده شده بود این میزان اعتبار در سال 1401 به 10 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه شده که انتظار می رود تا پایان امسال این میزان به 13 میلیارد تومان افزایش یاید.

این مقام مسؤول ادامه داد: روند جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تا دولت قبل ناچیز بوده به گونه ای که در سال هایی کمتر از 100 نفر دانشجوی دختر و پسر وارد این دانشگاه شده اند.

درویشی بیان کرد: به دلیل نبود یک آینده پژوهی در ساختار جذب دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان، اکنون با کمبود و ناترازی بین تعداد خروجی های آموزش و پرورش به دلیل بازنشستگی و میزان نیاز به معلم مواجه هستیم.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری 361 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده که 300 معلم ابتدایی جذب آموزش و پرورش استان بوشهر شده اند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اضافه کرد: ظرفیت کنونی این دانشگاه یک هزار و 435 نفر پذیرش دانشجو در مقطع روزانه در 2 بخش پسران و دختران است که در کنار این تعداد آموزش مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار به فرهنگیان بوشهر

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار به فرهنگیان بوشهر