مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-29سياسي

دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند


دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: تاکنون دو جلسه هیات اجرایی انتخابات برگزار شده و هماهنگی خوبی با هیات نظارت بر انتخابات شهرستان همدان داریم.

وی گفت: دستگاه های اجرایی خدماتی و همه بخش های ذکر شده در قانون موظف به همکاری با فرمانداری در امر برگزاری انتخابات هستند.

فرماندار همدان افزود: ثبت نام خبرگان به صورت حضوری در وزارت کشور، قم و فرمانداری های مرکز استان از 14 آبان انجام می شود که برای این فرایند آمادگی لازم در فرمانداری همدان فراهم شده است.

وی گفت: دشمن با ابزار رسانه همه تلاش خود را برای  تاثیرگذاری بر مردم ما به کار می بندد و ما موظفیم در عرصه عمل با خدمت شایسته در مردم  رضایتمندی و اعتماد ایجاد کنیم.

مخفی در ادامه سخنانش بیان کرد: در پوشش قسمت های باقیمانده رودخانه های شهر که نارضایتی زیادی در برخی از محلات ایجاد کرده بود علیرغم توقف کار در دستگاه های خدماتی برابر دستورالعمل ابلاغ شده مسئولیت کار را پذیرفتیم و ضمن اتخاذ تدابیر مقتضی این کار در حال انجام است.

وی گفت: با هم افزایی بین دستگاهی و زمانبندی مشخص انجام چند کار تاثیرگذار برای حل مشکلاتی که باعث ایجاد نارضایتی عمومی شده را در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند

دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند