مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-31فرهنگي

زیر ساخت و توسعه سالن های سینمایی در اولویت سازمان سینمایی کشور


رییس سازمان سینمایی کشور در نشست صمیمانه خود با هنرمندان استان فارس اولویت خود را توسعه و فراهم کردن زیرساخت های سینما در استان ها عنوان کرد و از برگزاری جشنواره ملی فیلم شیراز در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، هشتم آبان ماه سال جاری محمد خزاعی ریاست سازمان سینمایی کشور و هیات همراه با فعالان ، هنرمندان سینمایی و فیلمسازان استان فارس به نشست صمیمانه ای پرداختند.

  در این نشست مهدی فقیه نیز از تجربیات و کار های گذشته خود با خزاعی ریاست سازمان سینمایی کشور گفت و در ارتباط با هنرمندان جوان شیرازی صحبت هایی را عنوان کرد و خواسته او این بود که از جوانان هنرمند در استان فارس حمایت شود.

در ادامه هنرمندان استان فارس نیز سوالات و خواسته های خود را عنوان کردند و درخواست پیگیری خواسته های خود و کمبود های سینمایی استان فارس را داشتند.

رییس سازمان سینمایی کشور در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: بسیار خرسندم که در سفرهای استانی امروز در شهر شیراز هستم ، من با اکثر مشکلات هنرمندان آشنا هستم و خرسند هستم از اینکه امروز هنرمندان مشکلات و دغدغه های خود را بدون ممیزی و راحت بیان کردند.

خزاعی با بیان اینکه قطعا استان فارس در حوزه سینما با استان های دیگر کمی متفاوت است گفت: نمی شود امکانات و شرایطی که برای استان فارس تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت و توسعه سالن های سینمایی در اولویت سازمان سینمایی کشور

زیر ساخت و توسعه سالن های سینمایی در اولویت سازمان سینمایی کشور