مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:162023-11-10اقتصادي

احداث 300 کیلومتر راه روستایی در کردستان در دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد، اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه برگزاری دومین جشنواره انار در روستای دله مرز سروآباد در گفت وگو با خبرنگاران رسانه ها اظهار کرد: در استان کردستان به ویژه در سال جاری جشنواره های مختلفی در حوزه گردشگری برگزار شده و این یکی از محورهای توسعه استان است.

استاندار کردستان با بیان اینکه تمرکز ویژه ای بر توسعه گردشگری استان داریم، گفت: بخش گردشگری ما در حوزه های مختلف سلامت، تفریحی و اقتصادی است و حوزه دیگر آن مربوط به حوزه کشاورزی است و توسعه آن همانند دیگر بخش ها را در دستور کار قرار داده ایم.

  وی با بیان اینکه در سال جاری چندین جشنواره به شکرانه برداشت محصولات کشاورزی برگزار شده است، افزود: در آینده ای نزدیک جشن گندم در شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: در جشنواره امروز شاهد حضور گردشگرانی از استان های دیگر بودیم و بدون شک این موضوع تمرکز دستگاه های متولی به موضوع کشاورزی را جلب می کند.

  استاندار کردستان با عنوان اینکه زیرساخت های گردشگری در روستاها که مهم ترین آنها موضوع راه و جاده است، مورد توجه جدی است، گفت: در همین راستا طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم بیش از 300 کیلومتر راه روستایی احداث شده که عمدتا در روستاهای گردشگری استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 300 کیلومتر راه روستایی در کردستان در دولت سیزدهم

احداث 300 کیلومتر راه روستایی در کردستان در دولت سیزدهم