مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-24حوادث

انتقال نافرجام یک تن و 540 کیلو تریاک با پوشش کودهای حیوانی در بردسیر


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 540 کیلو تریاک از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت عبوری از محور اصلی شهرستان بردسیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید گفت: همرزمان انتظامی در راستای مقابله با پدید شوم و خانمانسوز مواد مخدر به صورت بی وقفه، شبانه روزی، محسوس و نامحسوس در معابر اصلی، فرعی و نقاط صعب العبور استقرار یافته و ایفای نقش می کنند.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس بردسیر موفق شدند هنگام پایش یکی از محورهای این شهرستان یک تن و540 کیلو تریاک را از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت کشف و از انتقال این محموله بسیار سنگین به مرکز کشور جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان مجموع کشفیات موادمخدر پلیس استان از ابتدای سال تاکنون را بالغ بر 46 تن ذکر و بیان کرد: در خصوص برخورد با خودروهای شوتی حامل مواد مخدر، کالای قاچاق یا اتباع غیرمجاز نیز تدابیر و طرح های زیادی به صورت شبانه روزی در تمام محورهای استان اجرا می شود و همرزمان انتظامی جان بر کف در حال خدمت به مردم هستند تا مخلان نظم و امنیت به نیات شوم خود نرسند.

پایان پیام/3763/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال نافرجام یک تن و 540 کیلو تریاک با پوشش کودهای حیوانی در بردسیر

انتقال نافرجام یک تن و 540 کیلو تریاک با پوشش کودهای حیوانی در بردسیر