مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-13سياسي

تاکید برحساسیت قضاوت در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی


امام جمعه اصفهان با تاکید بر حساسیت قضاوت در احراز صلاحیت و انتخاب افراد گفت: در این زمینه باید حساسیت وجود باشد، چرا که مسئله بهشت و جهنم مطرح است و در واقع قضاوتی است که مسؤولیت آن به عهده برگزارکنندگان انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار اعضای هیأت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه اصفهان با اشاره به اهمیت بررسی احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی با وجود تعدد افراد ثبت نام کننده، اظهار داشت: اگر در رسانه ها شرایط ثبت نام داوطلبان انتخابات به صورت دقیق بیان شود، به عنوان مثال مدرک تحصیلی و سن قانونی ثبت نام برای افرادمشخص باشد فرایند ثبت نام بهبود می یابد، لذا این فرایند باید اصلاح  شود.

وی با بیان حساسیت قضاوت در احراز صلاحیت و انتخاب افراد گفت: در این باره باید حساسیت وجود باشد، چرا که مسئله بهشت و جهنم مطرح است و در واقع یک قضاوت بوده و قضاوتی است که مسؤولیت آن به عهده برگزارکنندگان انتخابات است.

  طباطبایی نژاد افزود: قرآن کریم نیز می فرماید یکی از تفاوت های حزب الله با دیگر افراد در این است که لَا تَجِدُ قَوْمًا یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ یُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ کَانُوا آبَاءَهُمْ أَوْ أَبْنَاءَهُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید برحساسیت قضاوت در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی

تاکید برحساسیت قضاوت در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی