مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-01سياسي

تسخیر لانه جاسوسی موجب تحقیر آمریکا شد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از عرصه های تحقیر آمریکا تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی بود، گفت: این حرکت دانشجویان توسط امام خمینی(ره) نیز مورد تایید قرار گرفت که موضوع بسیار مهمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این روز یک عرصه مهم تبیینی است، گفت: محتوای مهم 13 آبان مانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باید به خوبی تبیین شوند و اجازه ندهیم این اتفاقات مهم تاریخ انقلاب اسلامی تحریف و جای مظلوم و ظالم عوض شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سفارت آمریکا در ایران به دنبال تقویت روابط نبود بلکه همواره سعی داشت انتقام خروج شاه از کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را از ایران بگیرد به همین جهت نیز مدام در مسیر حرکت انقلاب سنگ اندازی کرده و به یک مرکز بزرگ فساد و توطئه در کشور تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه های تحقیر آمریکا تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی بود، افزود: این حرکت دانشجویان توسط امام خمینی(ره) نیز مورد تایید قرار گرفت که موضوع بسیار مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر لانه جاسوسی موجب تحقیر آمریکا شد

تسخیر لانه جاسوسی موجب تحقیر آمریکا شد