مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-26ورزشي

کاله مازندران عملکرد خوبی داشت و شایسته پیروزی در شهرآورد بود


سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران پس از پیروزی تیمش برابر تیم آورتا ساری در شهرآورد مازندرانی ها درلیگ برتربسکتبال گفت، که بازی های شهرآورد همیشه سنگین، - ایسنا/مازندران سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران پس از پیروزی تیمش برابر تیم آورتا ساری در شهرآورد مازندرانی ها درلیگ برتربسکتبال گفت، که بازی های شهرآورد همیشه سنگین، حساس و سخت است.

علی آرزومندی امروز، 4 آبان ماه پس از پیروزی 83 بر 74 تیمش کاله مازندران برابر آورتا ساری درآمل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: جدای ازاینکه بازی شهرآورد بود، نخستین بازی و شروع فصل جدید لیگ برتر بود و از هر دو جهت بازی سخت و سنگین شده بود.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم با تلاش بازیکنانم نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر بدهیم و این پیروزی را جشن بگیریم.

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه تیم ما با وجود پیروزی در این بازی اشتباهات خاص خودش را نیز داشت و در تمرینات روزهای آینده به دنبال برطرف کردن آنها خواهیم بود، تصریح کرد: برای روز جمعه بازیکنان استراحت خواهند داشت و از روز شنبه برای بازی هفته دوم برابر تیم طبیعت تهران آماده خواهیم شد.

آروزمندی اضافه کرد: شروع بازی های لیگ باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و تلاش خواهیم کرد در هر بازی عملکرد بهتری از خودمان به نمایش بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاله مازندران عملکرد خوبی داشت و شایسته پیروزی در شهرآورد بود

کاله مازندران عملکرد خوبی داشت و شایسته پیروزی در شهرآورد بود