مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-15سياسي

آیین تجلیل از منتخبین مهر اصالت ملی صنایع دستی استان اردبیل برگزار شد


آیین تجلیل از منتخبین مهر اصالت ملی استان اردبیل با حضور استاندار اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از فعالان حوزه صنایع دستی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل آیین تجلیل از منتخبین مهر اصالت ملی استان اردبیل با حضور استاندار اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از فعالان حوزه صنایع دستی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، آیین تجلیل از منتخبین مهر اصالت ملی صنایع دستی در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی 12 اثر از استان اردبیل موفق به کسب این نشان شدند که موفقیت مهمی برای صنایع دستی استان محسوب می شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: برگزاری آیین تجلیل از هنرمندان منتخب مهر اصالت ملی با حضور استاندار اردبیل مسئولیت ما را برای سال های آینده بیشتر می کند و باید روی آثار تولیدی هنرمندان استان بیش از پیش کار شود تا تعداد بیشتری از آثار تولیدی استان موفق به کسب مهر اصالت ملی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از منتخبین مهر اصالت ملی صنایع دستی استان اردبیل برگزار شد

آیین تجلیل از منتخبین مهر اصالت ملی صنایع دستی استان اردبیل برگزار شد