مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-14سياسي

دیپلماسی دولت در جنگ غزه تحسین برانگیز بود


دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای با تجلیل از دیپلماسی دولت در موضوع جنگ غزه تاکید کرد که عملکرد و اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران تحسین برانگیز بوده است.

- دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای با تجلیل از دیپلماسی دولت در موضوع جنگ غزه تاکید کرد که عملکرد و اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران تحسین برانگیز بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: طی یک ماه گذشته تحولات اخیر در فلسطین اشغالی نشانگر آن بوده است که سیاست مماشات و حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، نه تنها کمکی به صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی نخواهد کرد، بلکه بالعکس این رژیم را ترغیب می کند که با بی اعتنایی نسبت به ده ها قطعنامه سازمان ملل، به سیاست های اشغال گرایانه و ارتکاب جنایات بین المللی و نقض فاحش حقوق بشر، توأم با مظلوم نمایی ادامه دهد.

در این میان متأسفانه انفعال و بی عملی نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و همچنین دول غربی در برابر این نقض گسترده موازین و قوانین جهانی و انسانی در سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی را در تداوم جنایات علیه مردم فلسطین گستاخ تر نموده است.

از سوی دیگر در طی این مدت عملکرد سران کشورهای عربی و اسلامی هم نشان از عقب نشینی در برابر رژیم صهیونیستی داشته و شامل هیچ موضع عملی در برابر جنایات این رژیم نبوده و ما جز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی دولت در جنگ غزه تحسین برانگیز بود

دیپلماسی دولت در جنگ غزه تحسین برانگیز بود