مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-07اقتصادي

رتبه برتر انجمن حمایت از زندانیان ساوه در کشور


انجمن حمایت از زندانیان ساوه به لحاظ حجم بالای فعالیت و خدمات رسانی مناسب به زندانیان و خانواده آنها، جزو انجمن های برتر کشور شناخته می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: انجمن حمایت از زندانیان ساوه به لحاظ حجم بالای فعالیت و خدمات رسانی مناسب به زندانیان و خانواده آنها، جزو انجمن های برتر کشور شناخته می شود.

ابوالحسن شریفی شامگاه دوشنبه 15 آبان ماه در آیین گلریزان انجمن حمایت از زندانیان ساوه در سخنانی با اشاره به اینکه این انجمن در سال های گذشته نیز به دلیل تنوع و نوع خدماتی که ارائه داده جزو 25 انجمن برتر کشور شناخته شده است، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان دارای اعتبار دولتی نبوده اما تعامل مناسب این انجمن با خیرین و نیک اندیشان شهرستان، موجب شده است که در پیشبرد اهدافش همواره موفق عمل کند.

وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان ساوه در زمینه های اهدا و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، جلب رضایت شاکیان زندانیان، رسیدگی به وضع خانواده های زندانیان محروم و فاقد سرپرست و پرداخت جریمه و بدهی زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت می کند.

شریفی با تاکید بر اینکه اقدامات انجمن گره گشای مشکلات زندانیان و خانواده آنان بوده که با حمایت خیرین و افراد نیک اندیش انجام می شود، تصریح کرد: انفاق، مشتمل بر جان و مال است و خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر انجمن حمایت از زندانیان ساوه در کشور

رتبه برتر انجمن حمایت از زندانیان ساوه در کشور