مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:012023-11-19سياسي

جانمایی شعب اخذ رأی براساس 3 معیار دسترسی آسان، تراکم جمعیت و تعادل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، رییس ستاد انتخابات استان، در حاشیه بیست وششمین جلسه ستاد انتخابات استان، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در دو کمیته حراست و استعلامات و آموزش انتخابات، گفت: هفته گذشته میزبان نشست آموزش بخشداران از سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد بودیم که آموزش ها به صورت منطقه ای به بخشداران ارائه شد.

جان نثاری ادامه داد: فرآیند انتخابات نیز در مراحل خوبی قرار دارد و طبق تقویم انتخابات پیش می رویم، در این راستا پس از مرحله پیش ثبت نام، ثبت نام نهایی و بررسی صلاحیت ها در هیأت های اجرایی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت شدند در فرصت زمانی مقرر شده اعتراض خود را به هیأت نظارت شورای نگهبان اعلام کردند و هیأت نظارت نیز در فرصت 50 رورزه ای که دارد، اعتراضات را بررسی می کند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: ثبت نام داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری نیز انجام شد و مرحله بعدی در این فرآیند که بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان است، در حال انجام است.

جان نثاری خاطرنشان کرد: ما مجری انتخابات هستیم و بر خود وظیفه می دانیم تا مُر قانون را رعایت کنیم، از این رو تمامی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی شعب اخذ رأی براساس 3 معیار دسترسی آسان، تراکم جمعیت و تعادل

جانمایی شعب اخذ رأی براساس 3 معیار دسترسی آسان، تراکم جمعیت و تعادل