مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-13بين الملل

ادای احترام سازمان ملل به کارکنان جان باخته خود در غزه


پرچم های سازمان ملل به احترام کارکنان جان باخته این سازمان در نوارغزه در حملات رژیم صهیونیستی، به حالت نیمه افراشته درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پرچم های سازمان ملل روز دوشنبه در مقرهای سازمان ملل متحد در سراسر آسیا و آفریقا به حالت نیمه افراشته درآمد و کارکنان این سازمان به یاد همکاران خود که در جریان درگیری های رژیم صهیونیستی و حماس در غزه جان باختند، یک دقیقه سکوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بارونز ، پرچم آبی و سفید سازمان ملل در ساعت 9.

30 صبح به وقت محلی در دفاتر بانکوک، توکیو و پکن یک روز پس از گزارش سازمان جهانی مبنی بر افزایش قابل توجه شمار  شهدا و مجروحان غزه در حملات رژیم صهیونیستی به  بیمارستان های غزه به حالت نیمه برافراشته درآمد.

در کاتماندو و کابل نیز مراسم مشابه این مراسم برگزار شد و در افغانستان رزا اوتونبایوا نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد برای افغانستان به همراه حدود 250 نفر دیگر جهت ادای احترام به کارکنان جان باخته سازمان ملل یک دقیقه سکوت کردند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که پیشتر نیز آنروا آژانس حمایت از فلسطینیان سازمان ملل در روزجمعه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ بیش از 100 کارمند این آژانس در نوار غزه کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام سازمان ملل به کارکنان جان باخته خود در غزه

ادای احترام سازمان ملل به کارکنان جان باخته خود در غزه