مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-26اقتصادي

برداشت انار ترش در سطح 25 هکتار از باغات املش


مدیر جهاد کشاورزی املش از آغاز برداشت محصول انار ترش در سطح 25 هکتار از باغ های پراکنده این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت 375 تنی پیش بینی می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی املش از آغاز برداشت محصول انار ترش در سطح 25 هکتار از باغ های پراکنده این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت 375 تنی پیش بینی می شود.

طاهر غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز برداشت انار ترش خبر داد و گفت: برداشت محصول انار ترش در سطح 25 هکتار از باغ های پراکنده شهرستان املش در حال انجام است.

وی افزود: پیش بینی می شود از این سطح مقدار 375 تن محصول به ارزش تقریبی هفت میلیارد و 500 میلیون تومان برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان املش عنوان کرد: متوسط عملکرد در هکتار انار ترش شهرستان 15 تن بوده و عمده محصول انار ترش شهرستان در بازار محلی خریداری و یا به استان های همجوار صادر می شود.

غلامی با بیان اینکه از انار ترش معمولا در خورشت ها و چاشنی ها استفاده می شود، تصریح کرد: مصرف انار ترش در پیشگیری از اختلالات معده، بیماری سرطان، مراقبت از دندان ها، درمان آرتروز، جبران کم خونی، بهبود دیابت، درمان سکسکه و کاهش قند خون مفید تشخیص داده شده است.

وی با اشاره به تداوم برداشت انار ترش در شهرستان تا پایان آبان ماه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو انار ترش در بازار محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت انار ترش در سطح 25 هکتار از باغات املش

برداشت انار ترش در سطح 25 هکتار از باغات املش