مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-23سياسي

لزوم همکاری دو جانبه بسیج و حوزه های علمیه خراسان جنوبی


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر همکاری دو جانبه بسیج و حوزه های علمیه استان تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج طلاب و مجموعه سپاه استان آمادگی کامل برای همکاری با حوزه های علمیه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این دیدار بامدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی که با همراهی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان انجام شد اظهارداشت: منشا و مبدا مسیری که انقلاب اسلامی بیش از 44 سال است که طی می کند از حوزه علمیه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عقبه اندیشه و جریان فکری انقلاب اسلامی به واسطه حوزه علمیه ایجاد شده، عنوان کرد: انقلاب اسلامی نوری است که از حوزه های علمیه تلألو پیدا کرد و ما بدنبال آن حرکت کردیم، امروز نیز همین مهم وجود دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به این که معماری این انقلاب و نظام اسلامی توسط امام راحل انجام شد افزود: امروز انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری که سکان دار انقلاب اسلامی هستند، همچون زمان امام خمینی(ره) با قدرت و اقتدار به جلو حرکت می کند.

وی اظهار داشت: ایستادگی مردم در طول این سال ها پای انقلاب اسلامی و آرمان های آن به خاطر وجود یک عالم بزرگ در راس این هرم و نظام است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دو جانبه بسیج و حوزه های علمیه خراسان جنوبی

لزوم همکاری دو جانبه بسیج و حوزه های علمیه خراسان جنوبی