مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-15بين الملل

جنایات اسراییل غاصب در غزه به تصویر کشیده شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جنایات اسراییل غاصب در غزه باید به تصویر کشیده شود تا بیداری و هوشیاری احساسات و عواطف جهانیان هر چه بیشتر رقم بخورد.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جنایات اسراییل غاصب در غزه باید به تصویر کشیده شود تا بیداری و هوشیاری احساسات و عواطف جهانیان هر چه بیشتر رقم بخورد.

ابوالفضل رفیعی صبح امروز (24 آبان ماه) در جلسه هماهنگی راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بر اثر ضربه بسیار محکم و تعیین کننده رزمندگان فلسطینی در حال متلاشی شدن و نابودی است.

وی گفت: شرایط غزه با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم آن در برابر اسراییل کودک کش بسیار دشوار است و در این بین قدرت های جهانی خود را به خواب زده اند؛ ولی در نهایت پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن خونخوار در غزه برای جنایت و کشتار کودک، زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست، افزود: اقشار مختلف مردم زنجان برای حمایت از کودکان و مادران مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات ددمنشانه اسراییل غاصب به خیابان ها خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات اسراییل غاصب در غزه به تصویر کشیده شود

جنایات اسراییل غاصب در غزه به تصویر کشیده شود