مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-06ورزشي

آغاز شانزدهمین مسابقات آتش نشانی ایمپاسکو در بافق


شانزدهمین دوره مسابقات علمی تخصصی آتش نشانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) با حضور تیم هایی از مجتمع های تابعه به میزبانی شرکت سنگ آهن بافق آغاز شد.

- ایسنا/یزد شانزدهمین دوره مسابقات علمی تخصصی آتش نشانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) با حضور تیم هایی از مجتمع های تابعه به میزبانی شرکت سنگ آهن بافق آغاز شد.

حامد فتاحی مدیر HSE شرکت سنگ آهن بافق در این باره گفت: مسابقات آتش نشانی در دو بخش تئوری و چهار ماده عملیاتی از امروز آغاز و تا چهارشنبه هفدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در بخش عملیاتی مسابقه صعود و فرود، آمادگی جسمانی شامل عبور از موانع مارپیچ، نردبان افقی و غیره و هم چنین آبگیری از منبع روباز و نشانه روی روی سیبل با شلنگ و مانیتور خودروی آتش نشانی را خواهیم داشت.

به گفته فتاحی، به اخلاق حرفه ای و همکاری تیمی در این مسابقات امتیاز ویژه داده خواهد شد و یک تیم به عنوان تیم اخلاق در مراسم اختتامیه معرفی می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را سنجش آمادگی آتش نشانان، توانایی کار با تجهیزات به روز و جدید، آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی و سناریوهای مشابه، ارتقای علمی آتش نشانان، اصلاح اشکالات از سوی داوران و ارتقای جسمانی کارکنان بخش آتش نشانی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شانزدهمین مسابقات آتش نشانی ایمپاسکو در بافق

آغاز شانزدهمین مسابقات آتش نشانی ایمپاسکو در بافق